Malinový cheesecake

Malinový cheesecake 





Ak chcete upiecť cheesecake ale neviete zvoliť príchuť, pretože nechcete nič presladené ale zároveň ani nič bez chuti, tak určite vyskúšajte tento cheesecake. Nebol príliš sladký, bol to taký stred vynikla chuť malín a tvarohu. U nás doma som ani nečakala, že bude mať taký úspech. Zjedol sa celý čomu sa veľmi teším. Aby som nezabudla, robila som ho v tortovej forme, priemer 20 cm. Zdobila som ho ruby čokoládou a malinami.

Čo budeme potrebovať?

•160 g bebe kakaové sušienky
•60 g masla
•150 g bezlaktózového Mínus L tvarohu
•150 g bezlaktózové mascarpone
•1 vajce
•1 pl hladkej múky
•100 g bielej čokolády
• 3 lyžice rumu
Na polevu: 

•100 g mrazených malín
•2 pl malinového sirupu 
•želatína v plátkach





Postup:

  1. Rozdrobené sušienky zmiešame s roztopeným maslom. Sušienky vysypeme do tortovej formy ( priemer  20 cm) , ktorú si ešte predtým vystelieme pečiacím papierom. Sušienkovú zmes pozatláčame, najlepšie dlaňami alebo pohárom.
  2. V mise vymixujeme tvaroh, mascarpone, vajce cukor, rum, roztopenú čokoládu a múku a túto vymixovanú zmes nalejeme na do formy na  rozdrvené keksíky.
  3. Pečieme na 150°C cca 40 min.
  4. Cheesecake je upečený, ak okraje sú už dohneda, po upečení necháme cheesecake vychladnúť. Po dopeční som ho hneď nevybrala, cca 10. min som ho ešte nechala v otvorenej rúre, aby nepopraskal. Potom ho treba vybrať z rúry a nechať vychladiť.
  5. Až keď je cheesecake vychladený začneme si robiť malinovú polevu.
  6. V hrnci ohrejeme mrazené maliny spolu s malinovým sirupom. Povaríme, aby maliny zmäkli a vytvorilo sa nám niečo ako džem. Potom pridáme plátky želatíny ( najprv ich podľa návodu dáme na chvíľu do vody) a všetko dobre premiešame, aby sa želatína rozpustila. Necháme vychladnúť. Potom ju dáme ešte na cca 10 min do chladu.
  7. Vychladenú malinovú zmes vylejeme na cheesecake a dáme chladiť najlepšie na noc do chladničky.
  8. Cheesecake na záver už len ozdobíme. Ja som použila sušené maliny a ruby čokoládu.





Ak tento cheesecake vyskúšate budem rada, ak mi dáte vedieť ako dopadol :)

Foodworld by susszie ❤

Komentáre