Čokoládová ovsená kaša z mandľového mlieka

Čokoládová ovsená kaša z mandľového mlieka



Bohatá na vitamíny, áno ovsená kaša. Na raňajky výborná voľba, rýchla a jednoduchá ale výdatná. Aj napriek tomu, že o tom mám vedomosť, pred pol rokom by ste ju v mojom jedálničku hľadali márne. Ovsenú múku využívam už dlhšiu dobu, no ovsenú kašu som nekonzumovala vôbec. Prednedávnom som spozorovala jeden lákavý recept, tak som jej dala šancu. Hneď som to išla vyskúšať, trochu  recept poupravila a bolo to. Zachutila mi a teraz si ju pripravujem aspoň raz do týždňa. Pridávam sem recept, ako si ju zvyknem robievať ja. 


Čo budeme potrebovať?
  • 60 g ovsených vločiek
  • 150 ml mandľového mlieka s príchuťou horkej čokolády
  • 1 lyžička kakaa
  • 1/2  banánu
  • arašidové maslo
  • na ozdobu banán, ríbezle, para orechy, chia, čučoriedky

Postup:
  1. V hrnci povaríme ovsené vločky a mlieko. Pridáme kakao, nakrájaný banán a lyžičku arašidového masla. Všetko spolu povaríme, až pokiaľ kaša nezahustne.
  2. Potom kašu zakryjeme a necháme chvíľu postáť.
  3. Preložíme do misky a ozdobíme.
Foodworld by susszie❤

Komentáre