Poke bowl - moja závislosť?

Poke bowl - moja závislosť?



Dhšiu dobu na Instagrame sledujem vo svete pomerne novo rozšírený trend, misky Poke, resp. Poke bowl. Zdravé, rýchle, jednoduché a veľké lákadlo pre oči.

Poke bowl, alebo teda poke miska je trendom, ktorý pohltil aj mňa.  Na Instagrame je množstvo fotiek s týmto druhom jedla. Čo je to poke bowl (miska) ? Do jednej misky spolu naservírujete ingrediencie podľa vašej chuti, pričom by ste sa mali snažiť, aby vznikla nutričná rovnováha, pretože poke bowl by sa mali niesť v zdravom duchu. Poke misky pochádzajú z Hawaia. Základom by mala byť ryža, ryba a zbytok zelenina. V podstate sushi v miske . Veľmi rýchlo sa rozšírili aj do iných miest. Je to momentálny trend, a všimla som si, že už existujú aj poke bistrá, ktoré by som ja u nás veľmi uvítala. Vždy, keď sa na Instagrame dostanem k fotkám poke bowl, zabudnem na čas pri prezeraní týchto fotiek a utekám si nejakú poke misku spraviť.




Poslednú dobu si takúto poke misku  pripravujem dosť často. Nepíšem vám sem recept, keďže ide o úplne jednoduchú vec. Základom pre moju poke bowl je buď ryža, alebo zvyknem si uvariť aj bulgur. Ak necvičím, tak sa snažím ryžu obmedzovať, namiesto nej si uvarím quinou alebo bulgur.  Ak mám doma  avokádo, to je môj ďalší základ. Potom pridám akúkoľvek zeleninu. Súčasťou takejto zdravej misky, by mala byť aj surová ryba alebo mäso. Ja surové ryby veľmi nemusím, namiesto nich si zvyknem pridať surimi (krabie) tyčinky, alebo na kocky pokrájané kuracie mäso, opečené na panvici.  Poke bowl si v mojom jedálničku našlo pevné miesto, určite budem skúšať nové aj odvážnejšie kombinácie. 

Vy ste už o poke bowl počuli? Dajte mi vedieť, prípadne, ak si ich zvyknete robiť, napíšte mi v akej kombinácií, rada sa inšpirujem😌

Foodworld by susszie❤


Komentáre