Čevapčiči

Čevapčiči

 

Čevapčiči je pôvodom srbské jedlo, ktoré vzniká spojením jahňacieho mäsa, bravčového a hovädzieho mäsa. Ja som recept upravila, jahňacie mäso ani hovädzie nejem, ale kto s tým nemáte problém tak kľudne skombinujte všetky tri druhy mäsa. Teda ja som zvolila variantu bravčového mäsa.  Ak máte k dispozícií gril, tak čevapčiči pripravte na grile.

Čo budeme potrebovať?
  • 300 g mleté bravčové mäso
  • 1 ks červenej cibule
  • soľ, čierne korenie
  • petržlen
  • červená chilli paprika
Postup: 
  1. Bravčové mäso pokrájame  a v mlynčeku zomelieme spolu s cibuľou. Potom zomleté mäso okoreníme a osolíme. Chilli som mala v práškovej forme a odporúčam pridať, podľa toho aké pálivé to chcete mať. Petržlen si pokrájame na čo  najmenšie kúsky a pridáme k mäsu a všetko dobre premiešame. 
  2. Z pripravenej mäsovej zmesi vytvoríme tenké rolky o veľkosti cca 5cm. Vypražíme ich na olivovom oleji. Rolky môžete a nemusíte obaliť v strúhanke. 


    Foodworld by susszie❤ 

Komentáre