Špaldové kakaové rožky

Špaldové kakaové rožky

 


Tento recept som vyskúšala prvýkrát, no určite ho zaradím medzi obľúbené. Je tak stredne náročný, avšak výsledok stojí zato. Ja som ich robila v špaldovej verzii a s trstinovým cukrom. Je to výborný kysnutý koláčik ku káve, či len tak. Plnku som zvolila kakaovú, takže žiadna čokoláda. Spojila som kakao, trstinový cukor a trochu mlieka a hotovo, chutná plnka bola na svete. Momentálne sme na tom doma tak, že pečiem všetko pečivo ja, keďže moja sestra je alergická na klasickú pšenicu a nemôže ani biely cukor. Včera som jej vymyslela tieto rožky a malo to úspech ❤ 

Poviem Vám, je to naozaj náročné ak nemáte zručnosti v pečení a nemôžete si dovoliť ani kúsok kúpeného pečiva. V obchodoch aj keď hovoria o špaldovom pečive, vždy je tam aj klasická pšenica, a aj keď nájdete zriedkavo čisto špaldové pečivo, je tam zasa obsah klasického cukru. Samozrejme, existujú nejaké bezlepkové náhrady, ale chuťove to nie je ani náhodou to, čo čerstvo napečené pečivo. Preto sme sa rozhodli, že to skúsime touto cesto, teda že budeme jesť len pečivo, ktoré upečiem.  A nemyslíte si, že jeme strašne veľa pečiva, fakt obmedzene, ale človeku sa to žiada aspoň raz za deň mať kúsok čerstvého pečiva, či už chlieb alebo aj takéto sladké pečivo. Vidím v tom jedno pozitívum a to to, že sa týmto každodenným pečením zlepším v jednotlivých receptoch a mám priestor na vymýšľanie nových receptov, ktoré Vám sem postupne budem pridávať. 

 
Foodworld by susszie❤

Komentáre